Monday, February 18, 2013

Jasmine & Twitter

Jasmine selalu tertekan avatar Tweetbot lama2 sampai keluar mcmni tau,



Nampak tak pilihan yang menarik perhatian kanak-kanak?

-____-

Takut terunfollow orang yang selalu borak. Aku tak mcm sesetengah orang boleh unfollow sesaja tanpa reason. Kalau ada reason pon bgtau lah kan? Ini utk org yg selalu borak lah. Aku biasanya unfollow org yg tak penah aku borak bila sampai tahap aku menyampah dgn tweets dia. Selalu. Sangat selalu. Haha.

Pilihan mute adalah pilihan kegemaran aku sekarang. Silalah kawan-kawan, muat turun aplikasi Twitter yang menyediakan pilihan ini. Tweetbot siap ada bagi pilihan nak mute berapa lama 1. 1 day 2. 1 week a3. 1 month :D

Berbalik kepada tajuk asal. Jasmine, jangan unfollow orang tanpa pengesahan mami.

P/S: Nak jadi positive by running away from "negative" people is just wrong. I believe.

- Posted using BlogPress from my iPhone

6 comments:

EmmaNovianty said...

tang p/s tu tak tahan mak :P

Lin Ghazale said...

Ko la. Lari dr twidderrrr. Kekekeke

Nurul Jamian said...

hai lin,
kita dah kira baru follow awak tp tak bertegur sapa lagi kat TL. anyway salam kenal

Lin Ghazale said...

Hello, salam kenal

。+゚o。. Puan Dot . 。o+゚。 said...

Hai lin malu nak hai di sini even dah hai2 di twitter

shaliza aziz said...

Ko ni kategori lawak jugak hehe