Tuesday, October 2, 2012

Showa Kinen Koen - Winter 2012

Koleksi gambar lama lagi.

Masa ni Jasmine masih di dalam perut. Hari Isnin. Kena jalan banyak. EDD hari Rabu, tak boleh tidak, dia mesti keluar jugak hari Rabu tu. Haha. Maka, jalanlah. Lagipon family datang.

Sebenarnya mak sebagai ahli nujum telah bajet aku beranak hari Isnin sbb ada show sikit. Haha. Tapi tak sakit apa2 pon. Plan utk pegi sini last minute. Keluar pon lepas lunch.
Perempuan tak senonoh di belakang sekali itu adalah aku. Ya, aku tengah munch junk food. Yummeh.

Si gemuk dan Si (belum) gemuk (jangan berlagak). Haha.


Ini dia cikgu kita.
Luar cikgu. Dalam masih kanak kanak. So kalau ada anak murid yang membaca blog ini, korang buat syaiton, dia pon boleh berbuat syaiton juga.
Fifi and Mommy
This is also the last set of pictures (that I have) of Fifi being the only child in the family. Hari Selasa pegi Nippori kot. Takde amik gambar.
Fifi doing what she is best at.
 Apa lagi kalau bukan, nak main tanah. Tapi orang lain semua nak amik gambar. Wahahahaa. Aku tinggalkan je lah dia.

The girls. Akaka

Aku, 64kg (or was it 62? 65?)

Hari Rabu pukul 8malam sampai hospital. Pukul 2.30pagi Khamis, perempuan ini pon keluar.
Jasmine Tihani, 15/3/2012

3 comments:

Almiraz said...

Besarla baby J...berapa kilo keluar?

Lin Ghazale said...

3108gram.

Almiraz said...

oo hehehe...