Wednesday, July 18, 2012

Jasmine 4months - BCG

Weight: sangat ringan. 5615gram je. Sedih tau?
Height: 60cm.

Itu kisah semalam.

Kisah harini- BCG. Sebab BCG nya lain dari yang lain, aku nak tepek kat sini lah video and gambar.

Jasmine BCG

Tak reti pulak nak letak youtube link ikut tepon ni. Haha.

Ini gambarnya selepas balik rumah.



Dan benda menyedihkan yang lain adalah Fifi demam. Haih.

Ok bye.

- Posted using BlogPress from my iPhone

6 comments:

Jaja® said...

Ala kesian. Aku pun nak nangis tgk

Nurain_Mummy said...

Sayu nya hati dengar jasmine nangis...seriously,sampai skarang I x berani pegang anak pegi jab.sebab x sanggup tengok diorang sakit.

Lin Ghazale said...

I kena. Sbb bapak dia lagi takut. Haha

pie said...

Lain macam je BCG dia

Maria Rajab said...

lain je dia punya bcg yek..pelik..

Anonymous said...

Hi, regarding jasmine's weight, I ll get what you mean, my baby was a small baby too, and wasn't really keen with solids to start with. But she's still within a good percentile range according to WHO chart (not completely off the chart). Sorry for the long comment, just felt compelled to reply because I was in the same position, I kNow how stressful it can be. You're doing a great job.