Friday, June 29, 2012

3rd round Injections.

Yg kedua, pneumococcal saja. So apa ada hal. Satu cucuk je. Biasa la kan?

Yang ketiga, pada Rabu minggu lepas, adalah 3 cucuk. Means 3 jarum berlainan. T_____T. Aku nak menangis tgk jarum jarum atas tray. Sebab mati mati ingat sekali harung. Campur ubat which I am not sure whether it is doable or not. Sini memang takde rangkai2 tu.

Tiga itu adalah DPT, Hib and HepB. Injection wajib kerajaan Jepun hanyalah DPT. Dua lagi kitorg mintak tambah sebab Malaysian dapat.

Ok ni gambar nya

Lengan kiri



Lengan kanan



Paed tak bagi ubat demam pun spt biasa lah. Tapi being Malaysian (#soMalaysian haha!), balik je rumah aku kasi la gak walaupun tak demam. Malam pun sekali lagi. Alhamdulillah, takde demam. Ubat demam aku bawa stok dari Malaysia.

Tetapi dia start meragam benda lain pulak, nanti la cerita...

Bye!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 comments:

Yantie Azan said...

Kesiannya Jasmine..tapi bagus la dia tak demam..Jasmine kuat! ;)
Nampak berketak2 lengan dia..semangat..;)

syuhadah said...

salam perkenalan...jemput folo saya htpp://syuhaida0110.blogspot.com