Thursday, May 24, 2012

Spring 2012


Dah lama dah pegi. Tak berkesempatan nak menulis. Lagipon penting ke nak tulis? Hahaha. 

Lokasinya di Showakinenkoen atau Taman Showakinen. Kot? Ok tak penting. 

Secara standardnya keluarga kitorang memang jarang menepati waktu sendiri. Kalau kata nak kluar pukul 10, maknanya pukul 11-12 lah baru keluar. Takpe janji dgn diri sendiri tak payah tepati. Tapi janji dengan orang silalah tepati ok? 

Harga ticket adalah hmm tak ingat berapa ratus yen sorang tah. Kanak kanak percuma. Satu kereta kena bayar juga. Pon tak ingat berapa. Rasanya 700yen kot. Dalam RM28 per day.

Mari tengok gambar je lah. Tak byk sangat gambar. Sebab anak dara pertama aku ni, kalau dapat keluar stroller dia jakun (banyak). So habis masa mengejar dia je. Bapaknya lah. Bukan aku kejar. Bapak dia dah la merangkap tukang amik gambar. Maka, kurang lah gambar. Balik balik muka Fifi je. Bosan ah. Hahaha.



Kami berdua memang tak byk gambar. Fifi je. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

2 comments:

Anonymous said...

wow jasmin dah besar. comeyyy

zamnzara said...

aku pn slalu slow and steady...hehe.