Wednesday, April 4, 2012

Hi blog!

Hi blog!

Aku merinduimu. Aku bz la blog. Lagipon takde apa nak ditulis. Kang aku tulis pasal anak anak (wow plural!), org kata "mcm ko sorg ada anak anak. Aku ada anak anak anak anak anak, rileks je"

T__T.

Kami berempat masih adapting lagi ni. Walaupon dah 20 hari berlalu. Kejap je dah 20 hari aku beranak. Huhu. Maka, dah 16 hari aku kat rumah berempat atau bertiga.

Teringat hari hari depressi masa duduk hospital. Dgn masalah bahasanya, dgn seriau luka nya, dgn susunya tak keluar lagi. Anak anak aku memang tak cukup dgn kolustrum tu. Aku topup FM dgn hati yang berat. Takyah nak tarbiah aku skrg. It wasn't something that I wanted to do. In fact, bagi Jasmine FM lagi mengdepresskan aku. Kalau tak bagi pon, aku depressed gak. Menangis menangis dan menangis. Ko peluk dukung dodoi la camne pon. And please bear in mind yg aku sorg je kat hospital tu. Aku nak kena dodoi 24jam sehari ke sementara tunggu discharge pada hari ke-4? Nurses and midwife dtg, suh kasi FM. Dan memohon supaya aku jgn depressed. Lagi depressed, lagi lambat susu keluar.

(sebenarnya despress ke depressed? Belasah la labu).

Apa apa pon, start hari ke-4, no more formula milk. Alhamdulillah. And aku tak sure whether dia masih nak bottle ke tak. Sebelum bersalin mcm semangat je nak ajar bottle. Siap beli bottle and teats. Skrg dah malas nak pump plak. Huahuahau. Aku ade try pump sekali. Pump and terus bagi. Tapi kenapa Jasmine buat muka mcm geli? -___-". Nanti try lagi la. Maybe tak cukup warm kot.

Ok bye. Dia dah bangun. Feeding time.

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 comments:

Fahreen Fredo said...

Takpe kak lin. At least baby jasmine mesti paham. Go go go! Jaga diri tau kak lin :)

zamnzara said...

definitely depressed beb!