Saturday, March 3, 2012

Snow 29022012

Hari Rabu lepas, Takao mendapat salji yang agak banyak jugak lah. Maka, aku lepaskan la si Fifi main kat belakang rumah. Wandy la jaga. Aku tak kuasa. Hihi. Kira yg paling banyak utk tahun ini kot. Sbb letak Fifi dalam snow tu, dia tak reti jalan sebab tenggelam. Pastu jatuh terlangkup. Dia pon jilat jilat snow tu. =_=!

Tengok gambar je la. Update dari phone mesti pecah gambarnya. Belasah lah

Ni video. Abaikan suara aku.

YouTube Video


Scary snowman by Wandy. T__T



Tadah snow dengan mulut. Terbaik.






Dah la sikit2. Hehe. Ntah bila dapat lagi. Kalau ada rezeki hujung tahun ni pulak lah kan. Kenang-kenangan.

I hope that would be the last snow of this winter though. Nak bersalin ni payah pulak nak kena shovel2. Redah2 snow. Malas!

Ok bye.

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 comments:

Jaja® said...

Dgr suara fifi aku teringat boo dlm monsters inc :-)

Chekgu Azrine said...

Selamat bersalin ye lin!!

The Vitamin Closet said...

Funny jaja...aku pn rs gitu.