Wednesday, January 25, 2012

Pregnancy v3.9 - Hit 33!



Today is the 1st day of 33weeks. At least 4 weeks to go. Kalau boleh, keluar masa 39weeks la Cik di dalam. Ok? Sebelum hit due date! Jangan nak over2.

Maka tak lama lagi la Cik Adik di bawah ini nak menjadi kakak. Tolong jgn panggil dia Kaklong atau yang seangkatan. Kakak, pun kami tak panggil dia. Fifi is Fifi. As simple as that.



Ya, nama penuh dia Sofia Alani. Bukan Fifi. Ramai taktau. Takkan nak kasi nama Fifi Alani? Agak LOL je nama tu.

Dia tahu nak ada adik, memang sekarang kerjanya melekat melekap meleseh. Frankly, aku naik rimas. Kadang2 terlepas perasaan rimas tu sebab dia melekat ni sambil henjut2 tepuk2 perut hantuk2 kepala kat perut. Sakit ok?






Fifi dan baby.


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 comments:

misha.w said...

gmbr last skali adalah sgt cute! :)

zamnzara said...

mata fifi cam mata ko kan...