Friday, January 13, 2012

I met this man...

Muahahaha. Gelak dulu.

The one in the middle ye. The one on the right dah bertahun tahun dah met. :p

Ingat nak suruh otograp kat perut. Hahahaha. Tapi itu dah melanggar nilai nilai moral yang ada dalam diri ini.

This was taken on 11 Jan, the day we came back here. Kebetulan Eren Ajis and his wife nak pegi Jepon jugak. Ok kantoi follow retis kat twitter :p. Masa check in Wandy tanpa segan silu tanya kat kaunter

"Aaron Aziz dah checkin ke?"
"Dia nak gi Jepun ke?"
"Ha ah."

Adik kaunter pon check.

"Ha ah laa. Aaron Mustafa Aziz. Passport Singapore. Betul la ni. Korang ni kawan dia ke?"

Wah. Cas retis kejap. Hahaha.

"Takde la. Bukan kawan."
"Ohh nanti kem salam eh. Dia dok seat no 15.".

Aku rasa mcm salah je bagitau customer lain punya info kat customer lain tapi aku pedulik apa? Eren Ajis kannn.

Sepanjang masa asik tgk keliling kot2 la ada. Aku nak amik gambo. Sekali nasib baik. Kitorg boarding lewat and there he was tgh amik2 gambo dgn staffs KLIA. Aku pon apa lagi, pegi join. Staffs tu pon kasik aku potong line sebagai seorg customer. Hihi.

Kesimpulannya, dia takde la se-sasa dalam movie apa tu KLG? Mcm biasa je aku tgk. Ke mata aku kero? Dia dgn wife dia peramah. Kalau aku ni jenis mulut tak berat, bleh bawak berborak. Keke.

Gambar 1st kat KLIA. 2nd kat Narita.

Ok habis.

18 comments:

ajan said...

muahahahah first thing i noticed was tangan wandy yang sarat dengan baju and barang barang! - Ajan

Lin Ghazale said...

Itulaa!! Kenapa la dia tak letak atas kerusi T___T. Crop je la gambo dia. Hahahaha

AJ The Mommy said...

kedengkian teterbit serta merta. huahuahua

Lin Ghazale said...

Tak dapek den nak nolong kalau ekau jeles. Hahaha

Aisyuhada said...

I pun sama tertengok barang2 yg husband u pegang dulu baru tengok aaron..hehehe.. fifi cool je, replace ngan I la tempat fifi tu..haha!

aernie said...

hahahaha... lepas ni confirm ko jadi salah satu fanatik fan eren ajis.... hahahaha

Lin Ghazale said...

Haha tu semua winter coats! 3 org punya. Kalo ltk dlm luggage kang mkn space+ berat. Rugii

Syaima' said...

aron aziz tuuu.sy pernah naik flight sama ngan chef wan je masa nak balik jepun hehe. salam kenal!

syaima(niigata)

Lin Ghazale said...

Hahaha. Padahal. Ombak Rindu je aku tgk kot. Dgn KLG. Drama2 dia semua tak tgk T__T

Lin Ghazale said...

Salam kenal Syaima! Chef Wan pon retis jugak. Bleh mntk resepi sekali. Haha.

rozanna- said...

urgh.. jeles :P

Lin Ghazale said...

Oi kenapa reply aku keluar berterabur? Harap anda semua tahu yg mane jawapan utk anda. Kekekeke

Lin Ghazale said...

Rozanna, olo jgn la jeles. Kasik can. Mak u bukan ke baik dgn Azhar Sulaiman? Penah buat kan kek kan? Hero laa tuuu. Tapi zaman dulu "Ayuuuuu aku cinta padamuuuuuu"

Eh u baby apa?

rozanna- said...

Hahaha.. tatau lak u tau cite pasal Azhar Sulaiman tu. Tak main la die skang belakon dah jadi bapak2 dah. Huhu. Patut u ajak Eren Ajis tu pegi umah u kat sana leh jamu nasi lemak ke apa ke ahha..

I pun gegirl gak. Celet.

Lin Ghazale said...

Rozanna, celett! U dah 32w eh?
Alaa dia pegi dgn datok datin menda tah. Mesti makan lagi bessttt.

Ain @ Mama Ardini said...

uwaaaa..abang eren ajis. jeles okeh!

misha.w said...

jelesnyaaaaaaaaaaaa..eren ajis ok. uhuh

zamnzara said...

ko put offer dire jd tour guide dia....apo lerrrr.