Thursday, December 15, 2011

Botol Besi

Pertama kali beli brand ini utk Fifi. 11oz punya with sippy spout. 11oz ada juga yg dtg dgn teats biasa.


Lepas tu aku bercita cita nak ajar baby no 2 ber-ebm though aku pun tak tau keperluannya lagi. But who knows? Apa2 terjadi dekat aku kan? Senang sikit la baby nak menyusu. Maka beli lah satu lagi 5oz punya. Aku punya yang warna pink kerana baby feremfuan. Typical. ai knooooww.



Maka yang berwarna biru cair itu utk SIL yang khobar khobar nya sedang pregnant baby *teeettt*. Tapi kalau lah ditakdir Tuhan keluar girl, masih cool warna biru itu. Aku mahu tapi Wandy kata "eh pink lah". Eh over lah awak. (Now, who doesn't wanna be my SIL? )

Semua ini dibeli di Malaysia. Seperti yang kukatakan tiada barang best (yakni, best pada pendapat aku. Best itu subjective kan) yang murah di bumi Jepun ini. Yang pertama dari littlewhiz.com dan yang kedua dari Izzi Klik (FB Page). Anda bley la google2. Harga berbeza beza (sangat) antara sellers.

Sekian update.

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 comments:

diseraroza.com said...

Rasa ngilu time bukak botol tu.sbb si botol besi kan namanya.muahahaaha.tankiu sil..

ummi said...

tq lin!so dh tayah tny kat u beli botol kat mana..