Tuesday, August 30, 2011

Selamat Hari Raya

Assalamualaikum,

Aku ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada keluarga di kampung, dengan ucapan "tengah buat apa kat dapur tu?" 

Tak lupa juga buat semua umat Islam yang memahami apa yang aku tulis ni. Hihi.

Mintak maaf kalau ada terguris perasaan. Manusia memang cepat terguris. Itu biasa. Dan aku juga memaafkan semua org yang ada berbuat salah kepada aku. Mane tau kot terlupa ke kan? Ke buat buat lupa ke? Takpe, aku maafkan. . 8-2 ye? Kekeke. Main kasar lagi dalam ucapan raya pon. 0-0 maksud aku.

Ok dah. SELAMAT HARI RAYA dari kami di .

Ajal dan maut di tangan Tuhan, tapi kita tak boleh juga melakukan perkara perkara yang boleh mengancam nyawa. Dosa nanti. Becareful everywhere. Mak ayah semua, perati sket anak anak. Biasa la bila dah jumpa sepupu sepapat reramai diorg ni naik sheikh sket.

Semoga gembira di Aidilfitri. .

Bye!

1 comment:

Chekgu Azrine said...

selamat hari raya lin yg jauh di perantauan...