Thursday, July 14, 2011

Selsema

Source

Secara tiba-tiba aku bangun pagi tadi sroot sreett sroott sreettt. Jarang sekali kena. Taktau la ape pasal. Banyak no guna aircond kot semalam. Selalu kalau selsema pon, sekejap je. Dah panas sikit hilang la dia. Tapi tidak untuk kali ini. 

Aku terseksa. Otak mcm berdenyut2. Air hidung meleleh mcm paip air tak tutup rapat. Rasa mcm nak muntah pon ada. Makan pon tak selera. Anak menyusu badan. Adoi laaaaaaaa. Last-last aku suap jugak nasik dalam mulut walaupon tak rasa pape pon. Tengahari dah skip lunch. Gigil-gigil dah kepala lutut.

Sekarang baru lepas minum lemon panas, teh o lemon panas. Semua aku letak lemon. Clarinase dah makan 2 bijik. Maksimum dosage untuk 24 jam. Semoga elok lah cepat dan jangan la demam. Parah kalau demam dengan anak ni. Bukan bleh nak letak kat nursery ke apa. Aku la nursery dia.

Ok bye.

No comments: