Monday, June 13, 2011

Pepey The Banker - Edited

Selamat sore! 

Aku dah selamat kembali berkicau. Heh. Meroyan nampak? Tengok timeline bergerak tapi kau takleh reply. Huehuehuehue.

Haritu pegi register Fifi dekat City Hall kan...mengikut kata kertas tu.... Fifi dapat boleh dapat monthly allowance dari kerajaan Jepun sampai berumur 15 tahun. Please correct me if I am wrong. Eh aku pon nak jadi kanak2 la gini...Dah la dapat lagi banyak dari "monthly allowance" aku. :/ Tapi tu kertas tu katalah. Aku pon tak paham sepatah haram apa dia tulis. Kertas tu disimpan oleh bapa beliau. Kalau aku yang simpan, silap2 masuk tong sampah je kang. Huehuehue. Allowance akan diberi mengikut jadual, 4 bulan sekali. So nak pow Fifi, bole cari dia bulan 10 kang. Isik borang dulu dan submit kepada emak beliau.

Murah rezeki budak ni. Alhamdulillah.

Bye. Dia dah bangun.

ಌ Lin Ghazale

3 comments:

mast@work said...

betul la tu sampai umur 15..

kami pun dapat juga.. lega.. boleh la ada duit2 lebih sket untuk kami..

Lin Ghazale said...

duit fifi lg byk dr duit aku T___T. balik msia nnt, masuk ASB, kasi beranak.

mast@work said...

betul aa.. anak2 aku mmg kaya dari aku.. aku kayap.. hahahha