Tuesday, May 10, 2011

Post-Mother's Day

Kesimpulannya, I didnt get any special treatment or present on Mother's Day. Not even a wish. Takpo la. Nak buek camno. Camni la senang,

Ada ubi, ada batas,
Ada hari, boleh balas.

No?

YES.

Hari semlm marked the 1st day aku kembali menjaga Fifi secara solo. Wandy dah start sekolah balik. Dengan itu saat-saat menunggu setiap weekend datang menjelma tu timbul kembali. Huhu.

Tapi takpe. Dalam menjaga Fifi, aku juga occupy diri aku dengan menonton movies yang aku tak tgk lagi. Byk namampos ok? Memang dah tertinggal berbijik2 kapal terbang dah ni. Kalau sekalian suku ada movie nak sajes, sila la tulis kat ruang komentar entry ini. Time kasehhhh.

Anyways, Fifi tak sihat since Khamis. Flu. Meleleh je. Kadang2 cair, kadang2 likat. Kakkaka. Itu pon nak tulis tapi korang mesti tgh imejin kan? Jangan la nak tipu aku. Mesti punya. Sebenarnya aku nak bgtau, since Khamis la aku tak keluar rumah jalan2. Takat bwk Fifi jln turun naik bukit adalah. Sbnrnya rugi tak memanfaatkan cuaca yang sedang sedap ni. Besok dah panas, nyesal!

Ok la sekian saja update.


Lin Ghazale
BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

1 comment:

yonna said...

beruntung kau nak,kecik2 merasa duduk jepun. makcik2 ko ni ha? nan hado! T________T (tp makcik liz sampai la bulan depan haha)