Friday, May 20, 2011

House #2

The house is divided into 3 areas:
  1. Living area
  2. Bedroom
  3. Kitchen
Now let's see my living area. Be informed that my living area definitely doesn't look like this. When you have space to stroll the carpet without exposing yourself to danger, that means I just clean it up and it will go back to a mess 5 minutes after. Nampak kan the shoe box and a bucket tu? Kejap lagi kalu, berterabur. Tu belum masuk lagi bakul mainan merah dia. Haiya.


 I was standing just outside the sliding doors while snapping this.

And this view is from my kitchen. Did you see pintu berkotak2 in previous picture? Yes, I was standing at that door. That's the door connecting the living room and kitchen.

Last and not least, I do not sit myself down just to slide open or close all my doors. Hahaha. Penat lah aku gitu. Kejap2 nak duduk, kejap2 nak duduk.

P.S. For the past few months, I have only been using my iPhone 3Gs to snap all the pictures uploaded in this blog. Terime lah seadanya kualiti gambo yek?

ಌ Lin Ghazale

4 comments:

ietah said...

salam dik,slalu silent reader je.xpenah komen.ari ni keterujaan lak nak komen.umah comel,senang nak kemas..senang nak pantau si kecik.akak soke!

zamnzara said...

dining area mana? ada tmpt yg dok bersimpuh tu tak?

eh amik la gmbr fifi pakai kimono. sure cute. nak lg cute, ko pn pki sama. haha...

Ira said...

rumah u lg besau dr rumah kitorang kat miyazakidai tu.. hehe.. okaylah tu, tak susah sgt nak kemas rumah (selain kena kemaskan selerak yg si fifi buat) hehehe

Lin Ghazale said...

@ietah, selamat datang dan selamat mengomen :D

@zam, dining area mane ade la...dining kat dapo sudeyh...gambar fifi pakai kimono kt mesia dulu pon dah amik beb. ade entry lepas2. eh jap yg tu bukan kimono, itu amende tah. yg simple dr kimono. keke.

@ira, bole la tahan rumah ni, mcm besar sikit dari rumah awam style lama.