Tuesday, May 17, 2011

Harapan

Apa yang diharapkan sekarang adalah.....

29 May cepat tiba...sebab aku tak sabar nak jumpa adik aku. Lapik2 sikit tulis ni. Lagi satu, aku tak sabar nak menunggu makanan2 yang bakal dibawa. Hopefully takde masalah la. Amin.

Korang agak-agak yang mana satu lagi aku tak sabar nak tunggu? Adik vs. Makanan. :P

Anyways, hari ni berjaya mengganti puasa. Berkurangan lagi sebanyak 1 hari. Dan ada berhari-hari lagi untuk diganti. Oh my. Waktu berpuasa tu cuma extra lebih kurang 2 jam. Tu pon nak rasa lama...mengadanya kau Lin oi. Bulan puasa August nanti rasakan la kau. Dah la summer. Anak breastfeed. Habis la.

Ticket MAS dah tukar tarikh dari 22 May kepada 7 August. Mahal penalty+fare adjustmentnya. Total semua jadi RMx.xk. Kesimpulannya, lenkali takyah beli ticket awal. Agak2 nak balik, baru beli. Sekarang ticket Wandy kena tukar dari 19 May ke 25 July, blom dapat tukar lagi sebab haritu dia beli dari agent, bukan online. Maka kena tukar dgn agent, MAS takleh tukarkan. Hopefully besok boleh tukar lagi.

Akhir kata, jgn start naik tangan dgn anak, nanti tak bole benti. Consider this as a warning. Sekarang ni doa tiada kesan negatif kat Fifi kerana aku jentik2 tangan dia.

Byeeeeee

ಌ Lin Ghazale

No comments: