Wednesday, May 25, 2011

Entry untuk *Title* Anon

Acakodeng. Apekejadahnya aku nak tulis entry untuk para anons.

Hi everyone, including the anons. Ah anon lagi! Huehuehue. Korang memang #dasarelisya lah anons.

Malam ni aku nak menulis pasal paksaan. Pasti semua orang pon tak suka dipaksa kan? Dengan itu, aku nak tulis di sini, takyah la paksa orang sekiranya anda juga tak suka dipaksa. 

Mungkin anda bole terima A, tapi tak boleh terima B. Pastu anda paksa orang menerima A. Cuba anda pulak dipaksa menerima B? Apakah perasaan anda? Cuba selami sikit.

Kesimpulannya, jangan paksa aku menyukai seseorang atau sesuatu. Kalau aku nak suka nanti, aku suka lah. Faham ke ek?

Dan satu lagi pesanan untuk anons, berani menulis, berani tunjuk diri. Berselindung di sebalik anon ni...hmmm. malas aku nak cakap. Ape2 pon, ini ragam manusia. Mana boleh control ye tak? Takpe la anons, aku terima. Datanglah lagi ke sini, comment banyak2 sikit. Terima kasih kerana memurahkan rezeki aku :D. Semoga kau pon murah rezeki. Amin.

Akhir kata, hari ni dah Rabu. Khamis Jumaat Sabtu. AHAD! Yahooooooooooo! Btw dik, Ahad hujan. So I recommend that you bring a sweater. Sweater ke nama dia? Ala yang selama2 ni aku pakai. Bawak lah tu. Sejuk kang otw ke rumah ni.

ಌ Lin Ghazale

8 comments:

yonna said...

dia tak payah bawak sweater la kak :D muahahaha. okbai

Lin Ghazale said...

hahaa habis? ade org nak folok2 ke? kahkahakahkaha

rozanna- said...

tumpang tanye:

1. anon tu ape
2. cantik la font anda ni. apa tajuk die?

ps: saya org degil, tak suka dipaksa2.

Lin Ghazale said...

anon tu, anonymous.
font itu adalah Puritan. Ada di dalam blogger list tu.

ps: saya pon degil

Anonymous. said...

alamak! kita pun anon jugak :)

Lin Ghazale said...

siapo kau ni? kenapo kau anon?

Anonymous. said...

kita batch atu4, sekali dgn jaja, nad, lin. orang panggil arra. dulu saja je letak nama anon ni, sekarang malas sudah mau tukar...

Lin Ghazale said...

oo ok. tak perasan lah mana satu. huhueheu