Thursday, April 28, 2011

Hi JPN!

Setelah visa telah diapprove, barulah bole ditulis di sini bahawasanya aku dan Cik Pepey akan pegi ke Japan pada hari Ahad ni bersamaan 1 Mei 2011. Likeyoucare.com. Huehuehue.

Trip kali ini adalah hanya utk 3 bulan sahaja. Pegi sebagai pelawat. Pelawat pon pelawat lahhhh. Hopefully within these months. We'll be able to get the appropriate visa to stay longer.

Trip kali ini juga akan menempa sejarah dan menjadi kayu pengukur terhadap ketahanan mental aku utk menjaga Cik Fifi dalam tempoh yang agak panjang di dalam kawasan yang terhad. Kalau jaga Cik Fifi dalam rumah, tadehal. Aku berdoa supaya semuanya dimudahkan. Fifi, kita nak jumpa papa ni. Baik2 ye nak...Amin.

Sooo sekarang ini adalah masa utk packing. Actually mcm dah packing dah pon. Cuma barang2 kecik je blom dan mereka inilah yang selalu terlupa, tertinggal. Tapi nak kena timbang bags lah. Adik aku baru bawak balik timbang orang tu. Boleh la kot nak agak2. Aku beli 30kg dari AA. Maka harus difully utilize kan. Jangan terlebih sudah lah.

Sekian. Terima kasih.

Lin Ghazale.

6 comments:

IamYonna said...

jelesnya akak dpt duduk kat jepung (walaupun bakal menangis tersedu2 di pagi raya), yang penting hari2 biasa kita berada di negara orang ye hahaha.

kat sana boleh online kan kak? rajin2 la tweet nooo. nanti adik winduu! (tetibe feeling adik lol)

Qas Firdaus said...

qas baca JPN as jabatan pendaftaran negara. T__T

@nannoor said...

YEY!!! akhirnyaaaaa.
misti kau lega kan... :)

p/s: aku nak verangan dgn lebih gigih lepas ni.

Lin Ghazale said...

@yonna online le dik. Akak gi jepun je. Bukan kembali ke zaman batu. Huehuehue. Akak tak nangis punya. Percayalahhh huehuehue

@qas hahaha. Apadaaa

@nannoor yes lega! Teruskan verangan. InsyaAllah akan jadi kenyataan. Amin. Cita2 nak pakai highboots in winter in new zealand akan tercapai tak?

Yatie said...

日本を楽しもう!

Lin Ghazale said...

Aiseh. I dont read japanese nor do i speak japanese. Yet.