Friday, March 11, 2011

11/3/2011 - 8.8M Japan Earthquake

Korang mesti dah dengar, tengok, baca pasal earthquake dan tsunami yang jadi kat northeast Japan hari ini kan? So tak payah la cerita panjang. My deepest condolence goes to semua yg affected by this horrifying mother nature. Tak kira emotionally or physically. Semua.

Walaupon yang kuatnya tak berlaku di Tokyo, tapi dekat dah tu semua tu. Even Hachioji, tempat kami nak pegi nanti pon 5.0M. Maka. kami risau jugak nak pegi sana. Earthquake sebesar itu, kita tak tau berapa banyak lagi aftershocks yang pasti akan berlaku.

Suami is going tak lama lagi. Setakat ini, takde yang cakap tak bole pegi. Takde arahan apa2. Maka, akan pegi juga la nanti. InsyaAllah. Duduk Malaysia pon ada yang ada? Kerja pon dah takde dah.

Kalau terjadi apa2 pon, biar aku ada sekali sama2.

Tapi, kita hanya boleh berdoa. Semoga selamat semuanya.

Amin.

ಌ Lin Ghazale

No comments: