Monday, February 28, 2011

Perihal Adik

Adik aku telah pon bertunang last Sunday. Adik perempuan aku.  Adik laki is not ebelebel :P. Tapi dia kata, kalau ade rezeki apa salahnya. Kot2 adik ipar aku tgh ngantuk mamai2 makan ubat batuk, dia gi sign je surat kebenaran. Kaplahots dia. 

Bakal adik ipaq aku jauh datangnya, dari Penang. So skrg, aku kena la prektis cakap utara, supaya lebih mantap lagi perbualan kami kelak. Miahahaha. Majlis berjalan lancar, pihak sebelah sana datang on time pukui 11am. Memang time bukan Melayu. Syabas! Mak pon sihat sepanjang majlis. Alhamdulillah lah semuanya. Makanan pon cukup. Takde yang pengsan kelaparan. Yang datang, tapi makan kuih je, nasib la kan? Kekeke. 

Masa majlis, Fifi tidur. Dia memang takda masa lain la nak tidur kan? Maka, takda la gambar dia dgn perantin. Ada gambar di bawah sahaja.
P.S. Umah mak aku memang banyak gila furniture. Ternyata dalam gambar2 di atas. Hahaha. Nak crop pon tak pasti bagaimana :P

ಌ Lin Ghazale

5 comments:

Anonymous said...

congrats to adik kak lin! theme kaler sangat cantekk.. moga di permudahkan perjalanan hingga ke hari bahagia nnt :)

-lin-

Wafaa said...

oo patut la ko nampak 'solo' je dlm gambor. 'bff' tido ropanya. LOL

playing.librarian said...

Wah, dah tunang dah adik lyn! Tahniah.Sgt cantik!
Tapi ada org perasan dia bujang lagi tu hehe....

rozanna- said...

eh comment tadi tu adalah I... ehhe...

aieesha.salleh said...

eheheh.. tahniah rozalizda :) lepas ni leh la selalu visit penang makan bubur chacha sedap :) alolo, princess tidoq ek?