Wednesday, January 26, 2011

KamiJualBarang. #1

Assalam kawan2 sekalian,

Aku ada sikit barang-barang yang perlu dijual kerana tak guna dah. Daripada tak guna, baik lah aku lepaskan barang-barang tersebut ke tangan mereka yang rasa2 memerlukan.

Sila lah refer ke SINI.

Actually ada lagi barang-barang yang perlu diupload tapi aku ni tak sempat nak amik gambo. Maklum la dah malam2 buta, anak dah tido baru bole nak korek2 barang, snap, upload. Siang2 bukan tak bole, tapi diganggu sentiasa. Bile aku tengah buat kerja, aku diganggu, aku marah. Maka, untuk mengelakkan aku marah, baik aku tak payah buat pape. Lepak je. Miehehehe.

Barang-barang yang lain tu akan diupload dari masa ke semasa. Kalau aku upoad, nanti aku war-warkan di sini.

Orait itu saje. Marilah beli barang!

ಌ Lin Ghazale

1 comment:

Mama Ardini said...

wah. ade belog jual barang pulak dah. bagsu2