Saturday, January 8, 2011

Bila mama pakai celana

Muehehe. Mmg kebanyakkan mama2 di Malaysia ni pakai celana skrg ni. Apa ada hal?

Sebenarnya aku nak bercerita pasal anak aku, Fifi. Dia ni memang jarang pakai skirt/dress di rumah mahu pon apabila keluar. Ini kerana aku fikir, dia bukan bole jalan lagi. Kalau dah jalan, baru la cun pakai skirt/dress ni kan? Flowing2 sket. 

Sekali sekala aku pakaikan la jugak. Nak nampak sikit ciri2 kewanitaan. Tapi setiap kali pakai skirt/dress/tshirt besar sikit yang dia rasa menghalang dia dari merangkak dengan effective, dia akan jadi seperti di bawah. Tunggu saat ke 29 camtu. Anda malas nak tunggu? Anda memang pemalas! Tapi, anda bole pegi ke videoclip kedua. 


video

Ini close-up:
video

Cerdik jugak budaknya. Alhamdulillah.

P.S. Kalau videoclips ni keluar tak aligned, aku tatau ah apsal.

ಌ Lin Ghazale

2 comments:

Ana said...

hahahah! fifi ni mmg lawak dan pandai!! tade 1st beday partay kee weh? :P

Lin Ghazale said...

takde la kot. u nak buat kan ke? i tak reti la nak berpartay2 ni. haha. merangkak tak reti masak