Friday, December 3, 2010

Tak Sabar!

Aku tak sabar nak pegi jalan-jalan bulan ni! Gambar di bawah ni tidak melambangkan ke mana aku akan pegi la tapi. Ahaha. Kerana itu adalah perjalanan dari LA - KL.


Kesimpulannya tak sabar. Walaupon duit takde la banyak mana nak pegi jalan2. Tapi takpe, yang penting jalan2. Ekekekekekeke.

Seperti biasa, kalau korek2 gambar lama, mesti teringat zaman muda mudi di RPI. T________________T.

Gambar ni bukan aku punya, tatau sapa punya tah! Susah nak jumpa gambar yang memenuhi citarasa semua orang. Cuba teka, aku yang mana? :P

Ok bye!

ಌ Lin Ghazale

6 comments:

Jaja® said...

ko sebelah fina tu ha.. =p

aku yg plg depan tak facing camera tu. apsal nampak gemuk sgt plak tu?

selamat bervacation!

Lin Ghazale said...

ye tepat sekali tekaan kau! ekeke.

rozanna- said...

wow pegi US!! bestnya.
u jaket hitam tudung purple tu kan... (eh purple ke tu)
mesti masa spring fling kan.

Lin Ghazale said...

huih.takde la pegi US beb.pegi tempat lain.tapi kalau petang ni hujan,turun sekali dengan duit, bole la pegi US.

betul yg itu la i! and masa spring fling. hihih

ajan said...

haa spring fling.

aku duk pikir ape nama menatang alah tu. burger free.

Rine said...

SALAM SINGGAH..NICE BLOG!