Monday, November 15, 2010

Pulang

Hari ni kami nak balik kampung Melaka. Packing is always a thing I never like especially when it comes to packing Fifi's stuffs. Tak habes-habes. Kalau almari tu boleh tow belakang kete lagi bagus. Senang hidup aku. Among things that need to be brought along are:
  • Cloth diapers.
  • Disposable diapers.
  • Baju berpasang-pasang.
  • Snacks - malas nak gi beli kat sana.
  • Meal equipments huhu.
  • Dan macam-macam lagi la.
Ni gambar orang "mengemas". T_______________T.




Orait, tu je. Selamat Hari Raya Aidiladha!

6 comments:

SayaNazrina said...

ko packing fifi ke fifi tulun packing?:D nice pic!

Ana said...

bestnya raya kt kampung..i raya kt sini je thn ni T__T

selamat ari raya aji,beb wlaupun kita blom pg aji..(ok tak lawak..haha)

Lin Ghazale said...

haha.kita sambut utk dapat feel :P

Mama Ardini said...

wow..lama ka incik papa fifi cuti? selamat hari raya aidiladha

Lin Ghazale said...

secara standard nya, dia cuti seminggu. tapi dia kene keje ari khamis. aku stay melaka sampai sabtu,nnt adik aku antar balik. weehehehehehuhe

Wafaa said...

lamanyaaaaaaaaaa... aku cuti 5 hari je. biasa la P1. adjust2 cuti utk kasi chance kitorang balik. lagi kesian laki aku cuti rabu tu je. khamis jumaat kerja.