Thursday, November 25, 2010

New & Sad News

Seperti yang anda lihat, blog saya dah bertukar warna. Saya tak pasti la warna ni lebih cantik ke apa. Tapi yang pasti warna dah tukar. Hahaha. Cantik adalah subjective. Aku kata cantik, orang lain kata tak. Orang lain kata cantik, aku kata, bole blah tak cantik pon! Ha subjective begitu ye kawan-kawan.

Header saya juga telah bertukar. Header ini adalah hasil nukilan :P, Ariff Ali. Kalau-kalau anda berminat nak suro design whatever crap, ok bukan crap, apa-apa la, bole la discuss dgn dia. Contact la saya untuk mendapatkan email address beliau.

Header yang sebelom ni adalah hasil nukilan seorang adik twitter tercinta, @mattmohd Wah cinta kauuuuuuuu! Eekeke. Sama juga seperti statement di atas, bole la contact saya untuk dapatkan email address beliau. Tapi dah lama tak nampak beliau di twitter. Di manakah dikau dikkkkkkkkk?

---------------------------------------------------------------------------------
Di dalam kegembiraan, jangan lupa kepada kawan yang sedang berduka. Ana, my deepest condolence goes to you and your family. Allah lebih sayang dia. Be strong.

Mari kita sedekahkan Al-Fatihah kepada Allahyarham adik kepada Ana. Semoga rohnya dicucuri rahmat. Al-Fatihah...

No comments: