Tuesday, November 16, 2010

From Jasin with LVOE

Salam Melaka Maju! Huehua poyo sket.

Kami melaporkan daripada Kampung Kesang Jaya, Jasin. Kami selamat sampai pada pukul  6 ptg, setelah 3 jam perjalanan. Lama gila. Stupid onlookers! Menyusahkan orang lain ah! Sejam stuck dalam jam.

Esok plannya nak jalan-jalan sekitar Melaka. A'Famosa, Stadhuys and others. Bayangkan, aku dah hidup 28 tahun. Lagi 3 bulan dah 29, Stadhuys tu aku tak penah jejak kaki. Langsung. Bayangkan sekarang. 

Dah? So macamana perasaan korang terhadap aku? Kesian tak? Ekekekekeke.

Tapi seperti biasa, ini semua adalah rancangan. Nak kluar pukul 9 pagi esok, kita tengok la macamana. Ada anak kecik, tak bole nak janji-janji, plan-plan sangat. Ha nanti mesti orang akan kata "Eh aku bole je?". Suka hati kau la labu. Itu jawapan aku.

Aku akan stay di sini sampai Sabtu. Manakala Wandy akan balik ke rumah tercinta, pada hari Rabu. Tu la, siapa la suro kerja tatkala orang lain sedang bercuti seminggu. Sebenarnya, terpaksa kerja. Dah nama kerja support robots, machines blabla krepkrep. Time bende tu bergerak camne nak maintain2, upgrade2, finetune2. Tak gitu? Terima je la seadaanya LinGhazale.

Sekian saja entry tidak bergambar. 

No comments: