Thursday, October 21, 2010

Seri Pacific Hotel

Jam menunjukkan pukul 4.45am 21 Oct 2010 sewaktu aku menaip ini

Kami pegi bercuti lagi.

I wish!

Kami masih dalam KL/Selangor area la. Tapi memang tido hotel ini malam. Mak dan adik sampai all the way from Melaka Maju (teringat kedai mamak Ali Maju tak kalau baca) pukul 3 pagi tadi, aku terjaga dan terus tak bole lelap mata dah. Hmmpphhh. Mcmana nak shopping2 esok nih? Oh lupa. Aku tak bole shopping, mereka saja. Aku hanya seorang driver.

Cik Fifi kemain gembira lagi merangkak dalam bilik ni. Masuk bawah meja. Bole tembus sana sini. Cak sana cak sini. Main langsir.




Tu diaaaa main langsir. Kat rumah mana dapat nak main langsir. Ekekeke.

Kami juga practice backcarry dalam Ergo. Bulan doblas nak jalan2. Kalau backcarry rasa ringan lagi kot? Tak ke?




Aku tak reti lagi la. Rasa pelik!

Ok dah habes. Nak try tido.

P.S. Lapar pulak pagi2 buta ni. Keriuk2 perut. Mcmana nak tido?




-posted from iPhone-

No comments: