Sunday, September 26, 2010

Tibe-tiba

Hello World!

Tibe-tibe aku dpt signal celcom broadband. Ntah sape punya. Takde password. Harus la amik chance mengapdet blog. Data package makcik dh nak sampai limit nak. Bengkrap kang.

Sebagaimana yg anda ketahui atau tak ketahui. Kami sekeluarga berada di Penang Darul Nasi Kandar. Di mana saja ada kedai nasi kandaq. Vacay ni dirancang last minute. Jumaat baru nak book hotel. Hihi. Kami tinggal dia Tunes Hotel, Downtown Penang (sepertiy g tertulis di lobi). Entry pasal ni akan ditulis kemudian la ye. Gambaq takde dalam aifon ni.

Bertolak dari rumah tercinta kul 8.30pg. Singgah RnR Tapah untuk late breakfast. Sebab ade Fifi, benti sejam T__T. Hanya kerana nak layan dia makan. Nak makan, tp terlalu eksaited dgn keadaan sekitar sampai jadi mengada2 semua tak kena. Aku rasa dia rimas dipegang kot. Nak aje aku lepaskan atas lantai tu. Haha. Nampak kejam pulak kang.



Sampai Juru 130ptg. Aktiviti usha2 line rumah org dijalankan. Lepas sumer dah confirm baru pegi pulau. Naik feribernama *Something* Rimau. Kemain suka Fifi nampak air. Bahaya betol! Lepas tu cari tempat makan. Kul 5 check-in hotel.

Bosan betol entry ni kan? Naseb kau la nyah.

Malamnya kami pegi jumpa Izzy, Farid dan Keisya. Pon entry lain. Kene la ade gambar sebagai bukti. Kan?

Ok nak tido. Rugi pulak dpt signal free ni lambat. Haish!



-posted from iPhone-

1 comment:

rozanna- said...

wow bestnya dpt mkn nasi kandaq penang. tapau boleh? huhuhu....
kim salam izzy yerk.