Tuesday, September 21, 2010

Tak Apa

Tak apa. Biarkan mereka. Walaupon bila baca tu hati ni sangat membara. Tak apa. Aku tak penah mintak tolong apa2 dari family mereka. Mereka yang mintak tolong dari family aku. Rasanya lah. Barangkali mereka terlupa. Tak apa. Ada ubi ada batas, ada hari boleh balas. Mueheheheehe.

Dulu, nak cari kerja pon nak kena guna cable. Apekah? Aku pon cari keje sendiri. Takde pon cable ke wire ke apa. Takde okay? Dulu, terjumpa bapak aku kat bus station, bole pulak mintak2 duit belanja. Ewah! Aku pon tak penah buat nyahhhh. Over kau. Tak apa. Bende2 dulu yang lain tu, biarlah disimpan di dalam hati. Sapa makan cili padi kampung, dia la yang akan sakit perut. Macam aku skrg. Sakit weh. Silap perhitungan cili la plak.

Ok sambung.

Sekarang, kata family aku macam2. Gayanya macam kami dah lupa diri. Tak apa. Katalah. Tapi ingatlah, kalau kena kata balik tu, diam-diam sudah.

Akhir kata, mungkin ada antara mereka yang membaca blog ni (oh sungguh perasan ada readers), feel free to do anything you want with this entry such as printing it out and having a fun time discussing it. Ui aii English aku memang bad kerana aku TAK belajar English masa kat universiti. Aku belajar IT in English ahahaa. Ada faham? Sapa yang belajar English kat universiti tapi still sucks, tak bole dimaafkan. Aku rasalah. Ha sapa yang belajar English tu, sila mengaku cepat! Ekekeke. Yang lain2, duduk diam2.

Aight. Let's go to bed. We have an appointment with Fifi's paed tomorrow. Ouch!

Night everyone!



-posted from iPhone-


2 comments:

aieesha.salleh said...

tak apa... sabar saje dengan mulut orang nyah :)

Ana said...

tak apa....melayu mudah lupa..eh! hehe...