Thursday, August 12, 2010

Read Baby Read

It started like this.

Then it evolved into this.

Some people may think I only talk about my child. What else can I write about? You? Politics? People throwing babies like garbage?  And by the way, they should be stoned to death.


3 comments:

mythluvsk8 said...

stoned to death?? tak cukup kejam tuhh.. yang bakar baby patut kena bakar gak. yang sumbat hidung tak kasik nafas tu patut kena yang sama. yang lemaskan pon patut kena lemaskan. eeee.. geram betul everyday baca berita

Lin Ghazale said...

ahaha ok nawaal, okkkk..itu sbagai contoh je lah.
aku dah lama tak tgk berita. aku tau general je "buang anak". ade ke yg bakar blabla ni?

Lan0stZz said...

eh yg tutup hidong pakai kapas tu sbb nak lemaskan ke? ingatkan sbb mmg dah mati so kapankan mcm tu pastu br buang kat sampah. pape pun mmg laknat ler org yg x hormat mayat anak sendiri.