Tuesday, August 3, 2010

Practice Puasa

Aku missed 8 hari last year. Walaupon pregnant sepatutnya bole puasa penuh tapi makcik tak larat. Budak berpusing2 mintak makan. Atau tidak berpusing2 langsung. Itu dulu. 

Sekarang? Bila budak dah berpusing2 di luar badan, masih tak larat nak ganti puasa tersebut. MuahaHaha. Baru habes 4/8. Another 50% to complete. Minggu ni memang kene full swing sampai Jumaat supaya minggu depan boleh ronggeng sekejap sebelom kembali berpuasa. Minggu ni kira prektis2 la. Kawan2 sekalian, doakan la Fifi behave sampai Jumaat. Hihi.

Tak tau la macamana mau puasa 30 hari ni nanti. Hopefully tak miss. Sebab ternyata aku memang malas nak mengganti. Puasa sorang2 sangatla tak best beb. Tgk Fifi makan pon bole keliur la nak dipendekkan cerita. Kakakka. Tak senonoh betul. Siap2 termakan bubur pulak tu. Patot la sedap semacam. Rupanya aku puasa la kan. 

Oleh itu, SELAMAT BER-RAMADAN kawan2! Jgn ponteng puasa kecuali terpaksa aight?

Ape bende la entry aku ni. Macam bangang je.

P/S: Aku rase Fifi macam nak cut tooth/teeth. Tapi aku tak pasti.


No comments: